تست اپلیکیشن و سایت

تیم تستر کینگ کار خود را از سال 1396 شروع کرد و اکنون یک تیم تخصصی در زمینه تست اپلیکیشن و تست وب سایت میباشد هدف ما استفاده کاربران از سیستم های نرم افزاری بدون هر گونه باگ و اختلال میباشد .

تست اپلیکیشن و سایت

تیم تستر کینگ کار خود را از سال 1396 شروع کرد و اکنون یک تیم تخصصی در زمینه تست اپلیکیشن و تست وب سایت میباشد هدف ما استفاده کاربران از سیستم های نرم افزاری بدون هر گونه باگ و اختلال میباشد .

تست دستی یا تست اتومات: کدام یک را انتخاب کنیم؟

هر تستر نرم افزار هنگام انتخاب نوع تست برای نرم افزار یا برنامه های خود، با این معضل روبرو است. معمولا سردرگمی ها این است که تست دستی مناسب تر است یا تست اتومات؟ قبل از اینکه عمیق تر به بررسی این موضوع بپردازیم بدانید که هر دو این تست ها مزایا و معایبی دارند.

وقتی صحبت از انتخاب میکنیم ، الگوی خیلی از شرکت های نوپا، کوچک و متوسط تست دستی است به دلیل اینکه هزینه ای که برای تست خودکار استفاده میشود گران تر از تست دستی است. سنجیدن هزینه ها و مزایای استفاده از روش های تست نرم افزار بسیار مهم است.

ادامه این مطلب را در سایت ما مطالعه کنید.  www.testerking.ir

معرفی چندین ابزار تست API که بسیار لازم هستند!

قبل از شروع در مورد اینکه کدام ابزارها مناسب انجام تست API هستند بیایید تا با مفهوم API بیشتر آشنا شویم.

API چیست؟

API مخفف شده ی عبارت application programming interface است که مجموعه ای از ابزارها ، قوانین و پروتکل ها است که به توسعه یک برنامه نرم افزاری کمک میکند. همچنین API نحوه ی تعامل اجزای مختلف نرم افزار با یکدیگر با مشخص میکند.

چرا به API Testing نیاز داریم؟
ادامه این مطلب را در سایت ما مطالعه کنید.  www.testerking.ir

چرا انجام استرس تست برای نرم افزارها مهم است؟

انواع مختلفی از تست Non functional وجود دارد که جنبه های غیر عملکردی نرم افزار را مثل performance, stability, usability را بررسی میکند.
این تست برای بررسی نهایت باری است که نرم افزار میتواند آن را تحمل کند انجام میگیرد.
این همچنین یک جنبه ای مهمی از تست است که باید تسترهای نرم افزار از آن آگاه باشند. استرس تست برای بررسی قابلیت استفاده از برنامه ، پایداری نرم افزار به هنگامی که بیش از حد مجاز کار میکند ، استفاده می شود.
چرا نیاز است که استرس تست را انجام داد؟
ادامه این مطلب را در سایت ما دنبال کنید. www.testerking.ir

تاپ ترین دیوایس های اندرویدی برای تست نرم افزار

در این پست قصد داریم برترین دستگاه های اندرویدی برای تست نرم افزار را خدمت شما معرفی کنیم. در حالی که تلفن های هوشمند اپل اخیرا اخبار زیادی را به خود جلب کرده است ، اما اندروید همچنان محبوب ترین سیستم عامل تلفن همراه در جهان است که طبق آماد اعلام شده تقریبا 75 درصد از سهم بازار جهانی را در اختیار دارد. ( اما تنها 22.2 درصد ، آماری است که برای تلفن های همراه اپل از سهم بازار جهانی را دارد )

اگرچه سیستم عامل اندروید در سال 2008 راه اندازی شد ، صدها تولید کننده گوشی هوشمند اندروید با چندین دستگاه تلفن همراه که از سیستم عامل های مختلف استفاده میکنند وجود دارند. پس با این وجود تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید برای انجام تست اهمیت و اولویت بیشتری نسبت به سیستم عامل IOS دارد.

ادامه این مطلب را در سایت ما مطالعه کنید. www.testerking.ir